tom_halo Monsieur JXM
Nombre de messages : 18260 Age : 31 Surnom : Le Roi de JXM Machine de prédilection : Xbox 360 Série favorite : Halo Date d'inscription : 16/04/2008
| Sujet: Payday 2 2013-05-15, 12:34 am | |
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Socrate Psychopanda
Nombre de messages : 2452 Age : 30 Surnom : Panda Machine de prédilection : PC Série favorite : Prototype Date d'inscription : 09/11/2012
| Sujet: Re: Payday 2 2013-05-15, 8:08 am | |
| Je comprend pas les gens, "sexy" est vraiment utilisé pour n'importe quoi de nos jours Genre "oh ta voiture elle est sexy !" "ou tes chaussures sont sexy" ! Ou pas. (je sais que c'est pas toi qui a écrit le texte tom t'en fais pas ) A part ça, le jeu a l'air bien sympa, le concept d'organiser les casses des banques, c'est pas banal | |
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tom_halo Monsieur JXM
Nombre de messages : 18260 Age : 31 Surnom : Le Roi de JXM Machine de prédilection : Xbox 360 Série favorite : Halo Date d'inscription : 16/04/2008
| Sujet: Re: Payday 2 2013-05-15, 10:30 pm | |
| Contrairement à son prédécesseur, il aura une version boîte. | |
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TheClansman08 Silicon Messiah
Nombre de messages : 8634 Age : 40 Surnom : Dim Machine de prédilection : PS3 Série favorite : Metal Gear Date d'inscription : 01/10/2008
| Sujet: Re: Payday 2 2013-05-16, 7:16 am | |
| Il y a un mode casse dans Kane & Lynch 2 | |
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tom_halo Monsieur JXM
Nombre de messages : 18260 Age : 31 Surnom : Le Roi de JXM Machine de prédilection : Xbox 360 Série favorite : Halo Date d'inscription : 16/04/2008
| Sujet: Re: Payday 2 2013-05-30, 2:47 pm | |
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tom_halo Monsieur JXM
Nombre de messages : 18260 Age : 31 Surnom : Le Roi de JXM Machine de prédilection : Xbox 360 Série favorite : Halo Date d'inscription : 16/04/2008
| Sujet: Re: Payday 2 2013-07-12, 1:55 am | |
| - Kotaku a écrit:
- It's a first-person shooter, but it's also more of a role-playing game. It's not remotely like a dialogue-tree kind of role-playing game, but it's very much a loot and stats game with deep character customization and some of the fierceness and mystery of everyone's favorite game design touchstone these days, the challenging, opaque action-RPG Dark Souls.
"It's basically the Dark Souls of heist games," Goldfarb had told me. Come again?
"For me, it was really important that we make choice matter, that we don't explain everything and that we allow people to feel smart," he said.
We were talking about a bank robbery game?
"Diablo II and Dark Souls are hugely important to me as influences," he said, briefly losing me. "I really hate when you can get everything. It cheapens the experience, to me. So you can't in our game. It's not possible. You have to make choices about how you develop your character. You have to make choices about how you modify your weapons, and those things are permanent in the majority of cases. Even customization is permanent, so it's more like WoW where you apply a dye and a dye is forever." L'article complet ici | |
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